mandag 25. januar 2010

Min første Award! My first Award!



Anne har vært så snill og gitt meg min første Award! Så kjempegøy å få! Bloggen min har ikke vært oppe og gå så lenge, og jeg har ikke vært flink til å oppdatere, så dette er flott inspirasjon til å bli litt mer aktiv!
Om ikke du har vært inne på siden til Anne, så burde du ta deg en tur. Hun lager de vakreste kort og andre spennende ting!

Oki, her er reglene for awarden:

1. Kopier awarden til bloggen din
2. Link til personen som gav deg den
3. Fortell 7 interessante ting om deg selv
4. Velg 7 andre bloggere som du vil sende den videre til
5. Link til deres blogger
6. Legg igjen en kommentar i bloggene til de du sender videre til slik at de får vite om denne awarden


Her er 7 ting om meg:
1. Jeg er utrolig glad i dyr! Kan gå til drastiske tiltak for å redde dyr i nød. Som å fore en flaggermus 2 ggr i uka gjennom en hel vinter, eller å ha en nyfødt ilderunge i bh'en i to uker. Jevn og fin temperatur der vet dere ;-)

2. Jeg drømmer ikke om å reise noe annet sted enn Ohio, Usa. Har familie der og savner dem sårt, så andre reisemål er ikke aktuelle for meg.

3. Jeg er en Trekkie. Altså en Star Trek fan. Har Star Trek sjakkbrett og fingerbøl, et par romskipsmodeller venter på å bli montert(Enterprise selvfølgelig!). Og, hvis jeg leter lenge nok så har jeg mønster til uniform også.

4. Jeg klarer det meste selv. Som alenemor så kan man rett og slett ikke vente på at en mann skal komme og bære inn den nye vaskemaskinen eller skifte dekk.

5. Jeg hater fotball. Og stort sett all annen sport

6. Jeg har ikke hatt ski på beina på 22år. Sverget en dag på at jeg aldri skulle gå på ski igjen, og har holdt løftet siden(Men, det spørs da. Hvordan det går nå som jeg har ei lita jente som trenger litt hjelp med å lære å stå på ski ...)

7. Jeg leser stort sett bare bøker på engelsk. Og da bare fantasy og sci-fi. (ikke alltid like lett å få tak i her i norge ...)

Denne vil jeg gjerne gi videre til Scoobie, Irene-w, Hilde, Mona(Hannamoren), Lillian(Lillar), Synnøve(Sjasjasja) og sist(men ikke minst!) Prege.

3 kommentarer:

  1. Dette var hyggelig...tusen takk:-)

    SvarSlett
  2. Bare hyggelig :-) Det var morsomt å lese litt om ukjente sider ved deg. Gleder meg til æ følge bloggen din videre!

    SvarSlett